Verzenden
Wat zijn de verzendkosten?
- Standaard verzendkosten
Alle bestellingen boven de €150 excl. BTW verzenden wij gratis.
Voor bestellingen onder de €150 excl. BTW vragen wij €9,95 excl. BTW aan verzendkosten.
- Verzendkosten naar de Waddeneilanden
We leveren ook op de Waddeneilanden, maar tegen andere tarieven.
Alle bestellingen boven de €150 excl. BTW verzenden wij gratis.
Voor bestellingen onder de €150 excl. BTW vragen wij €19,90 excl. BTW aan verzendkosten.
- Verzendkosten naar België
Alle bestellingen boven de €150 excl. BTW verzenden wij gratis.
Voor bestellingen onder de €150 excl. BTW vragen wij €9,95 excl. BTW aan verzendkosten.
- Verzendkosten naar het buitenland
We leveren ook in het buitenland, helaas kun je dan niet bestellen via de webshop en gelden er andere tarieven voor de verzendkosten. Wil je dit wel? Vraag dan een offerte aan of neem contact met ons op via verkoopvvs@vlh.nl of bel naar 0493-348900.
Wat is de levertijd van een bestelling?
Als de producten op voorraad zijn bedraagt de standaard levertijd 2 werkdagen, echter zijn wij altijd afhankelijk van de service van de pakketdiensten.
Zijn de producten niet op voorraad dan geldt vaak een langere levertijd, deze levertijd staat aangegeven op de artikelpagina zelf.
Kan mijn bestelling worden afgehaald bij een ophaallocatie?
Op dit moment kun je jouw bestelling laten bezorgen of ophalen bij ons in de showroom in Deurne. We hebben geen andere afhaalpunten. Voor ophalen worden geen kosten in rekening gebracht.
Worden gascilinders ook verzonden?
Helaas mogen wij geen gascilinders versturen. Je bent wel elke maandag t/m vrijdag welkom in onze showroom om de gascilinders op te halen. Onze showroom zit gevestigd aan de Paul Gabriëlstraat 4a, (5753 DG) in Deurne.
Met welke koeriersdienst werken jullie samen?
Wij werken samen met GLS. Je bestelling wordt van maandag t/m vrijdag bezorgd op het door jou aangegeven adres. Mocht je niet thuis zijn als je bestelling wordt geleverd dan zal de bezorger dit laten weten door een briefje in de brievenbus te doen, een zogeheten “Niet Thuis Bericht”. Op het Niet Thuis Bericht staat een “Niet Thuis Code”. Met deze code of met het pakketnummer en de postcode kan de ontvanger het pakket online volgen, bijvoorbeeld op een smartphone.
De Niet Thuis Code is met name belangrijk als GLS het pakket naar het depot heeft teruggebracht. De ontvanger kan dan online, met het nummer en de postcode, zelf bepalen wat de volgende stap is.
Mijn bestelling is niet compleet geleverd, waar is de rest van mijn bestelling?
Wij vinden het erg vervelend om te horen dat er producten missen in jouw bestelling. Wij willen dit dan ook zo snel mogelijk voor je oplossen. Stuur een e-mail naar verkoopvvs@vlh.nl met daarin de artikelen die missen en het ordernummer. Wij gaan dan zo snel mogelijk aan de slag om dit op te lossen.